translate a language

maandag 15 juni 2015


Canvas op board 50 x 70 cm (VERKOCHT)



Spuitverf, Acrylverf, gesso, stencils, keukenpapier met opgevangen inkt, modge pod

Weer vele lagen over elkaar.

De vogel en vlinder heb ik gemaakt met keukenpapier met ongevangen inkt. 
Deze met modge pod er op geplakt.

Eerst met spuitverf de achtergrond gedaan, maar was niet naar mijn zin. 
Hierover gedeelten met gesso en met acrylverf vele lagen aangebracht tot uiteindelijk
dit eindresultaat tevoorschijn kwam.
Daar ik iets heb met Boeddha's heb ik deze stencil uitgezocht om in ieder geval te gebruiken. Voor de rest was alles blanco. Wel op de achtergrond meerdere favoriete stencils gebruikt.

Fijne week allemaal
Marja

6 opmerkingen:

  1. Fantastic !!! These layers just so wonderfully designed ...
    I am excited!!!
    a nice week
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die verschillende lagen! Eenmaal je gewend bent om zo te schilderen is het wel verslavend, vind je niet ;-) Mooi veel diepte in je werk, Verwondert me niks dat het verkocht is! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marja, this is stunning - the lines and the light... my eye was drawn to every single spot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Marja,
    schau mal hier:

    http://www.anonyme-zeichner.de/konzept/

    Wäre das nichts für dich?

    Grotjes Britta (aka Rivien)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ich den Link sah, musste ich gleich an dich denken!!

    Nochmal
    Groetjes *hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superrrrrrrrrrrrrrrrr, mARJA.
    GROETJES bALLIE (bENNARDA)

    BeantwoordenVerwijderen