translate a language

zondag 22 januari 2017

Goals 2017

Mijn eerste ArtJournal ochtend door Marlene Meijer-van Niekerk  bij  Marz Kreatiek.
Leuk weer eens iets heel anders te leren.
De opdracht was: ga vanuit het midden verschillende vlakken maken met daarin de Goals voor 2017. 
Nu heb ik geen goede voornemens per nieuw jaar, 
want deze goals gelden altijd voor mij.

Maak in het midden een cirkel of vierkant wat je wilt  en daar omheen allerlei vlakken waarin je de woorden zet die voor jou van belang zijn en verder invullen met wat in je opkomt.
Voor de bloemetjes, bolletjes en boogjes heb ik een stencil gebruikt.
Alles is ingekleurd met Neocolor II krijtjes en een waterpenseel.
Ik kon het natuurlijk ook niet laten op toch een gezichtje erin te tekenen, dat hoort gewoon bij mij.
Alles afgewerkt met witte en zwarte posca pen.

Fijne zondag allemaal
Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten