translate a language

donderdag 13 augustus 2015

Elegant Writer



The Elegant Writer"
Op internet zag ik een filmpje waarin getekend werd met the "Elegant Writer Calligraphy Marker". Geweldig en een nieuwe uitdaging. Hier mijn eerste experimenten er mee op aquarelpapier. Ook het soort papier laat de inkt weer anders reageren. Na het tekenen bewerk je deze met een nat penceel en raakt hierbij de lijnen aan. En zie de inkt reageert op het water en prachtige kleuren verschijnen. Je kunt het verder inkleuren met Neocolor II of ( Dylusions ) inkten. Het meisje iets verder ingekleurd met Neocolor II De vogel is nog in wording. Dus nog heel veel uit te proberen.
Groetjes
Marja






5 opmerkingen:

  1. MOOI! Ik had dat ook gezien, maar vroeg me af waar je die elegant writer besteld/gekocht hebt, ben al op zoek geweest, maar kon het in NDL niet vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elly vlgs mij zijn ze nu uitverkocht. Maar je kunt ze bestellen bij KiCoStamps en the Stamping Cottage. Vlgs mij krijgt de Craftorij ze ook. Het is ook erg leuk om te proberen. groetjes Marja

      Verwijderen
  2. ****schön die Bilder ***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nooit van gehoord, maar wat een leuke resultaten! Meteen eens even wat meer info gaan opzoeken ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja! Leuk, weer iets nieuws. Ziet er gaaf uit. Ga vooral door met expirimenteren. Groetjes en een fijne week:)

    BeantwoordenVerwijderen